Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Mot zero och skål!

2013-09-30

Jag e sjuuuk! Hehe, det viste ni väll redan men jag menar sjukare än vanligt =P Det är därför det har varit lite dåligt med uppdateringar här det senaste, ja det och att det varit lite annat att tänka på. Men jag kör på som vanlig här! Får se vad vågen visar på fredag.
Idag har jag beställt lite saker. Från en sida som heter iHerb.com.
Jag har sett på insta att många som kör vv, ja många fler än så, köper nått som heter PB2. Det är en variant av jordnötssmör fast utan så mycket fett och kcal! =) Det är i pulverform så man ska ta 2 tsk PB2 pulver och 1 tsk vatten och blanda ihop och på så vis har du fått ett nästan fettfri jordnötsmör och kostnaden blir endast 1 pp!! Fick lite tipps om vad man kunde göra med mer det men det berättar jag sen efter hand när jag testar det! Det kommer dröja ca 8 dagar innan jag får dem.
 
Jag betalade endast 130 kr för 4 burkar PB2 inklusive frakten!! Jag hade en rabatt kod som gav mig 5 till 10 dollars rabatt och jag fick en jag kan ge till er om ni också vill testa att beställa! Gå in på www.iHerb.com och rabatten är BGP005 och vipps så har ni också fått rabatt! Det har allt möjligt där, smink, mat, teer och kaffe mm så man kan nog hitta massa kul, de hade olika barer också, sådana som man byter ut måltiderna med, finns nog en del som inte finns i Sverige skulle jag tro!
Och i veckan kommer nog min smoothie maker också! Nice! =)
Idag blir det wook till middag, med kyckling och nudlar. Fast jag vet inte om jag kommer ta några nudlar än. Får se. Vad jag ska äta till lunch har jag ingen aning om! Hm. Finns inte mycket hemma just nu. Måste iväg och handla sen.
Ja just det ja! Vet ni vad?!?!?! Ni vet Dr Pepper Zero som jag letat efter i både Trollhättan och Göteborg, de fanns i Skövde! Det är det jag säger, Skövde is the shit! Hahaha! M hittade dem där och min Bellabus var där i helgen och köpte med sig 5 st hem till mig! =) Tjohooo! Så en sådan ska jag njuuuuta av sen! =)
 
Haha, och där kom smset från posten! Smoothie makern finns nu att hämta ut! Tjohoo! Mot posten!
Hej dåååå
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar