Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Gårdagens mat

2013-08-15

 
NomNom =)
 
Piggelin och päronsplitt är jätte bra att ha hemma om suget sätter in för de är endast 1 pp st!
Snacksen fick jag tips av en blogg/instagram använadre, ska länka till hennes blogg sen. Det är gurka i skivor med 3% philladelfiaost på (lite lite) och sedan en liten skinkbit, va ju riktigt gott och dessa blev väll kanske max 1 pp! Bra att ta till om man vill sitta och plocka med nått =)
 
Mackan jag testa igår va okej, tror dock att jag ska testa med skinka istället för ägg för det blev en lite konstig konsestens ihop med avocadon. Annars var det gott med det rostade varma brödet.
Middagen bestod av ris och kyckling i Patak,s Tikka masala, det va första gången jag testade den och jag tyckte den var riktigt god! endast 3 pp per 1/4 burk.
 
För er som vill köra vv men inte vill betala för att vara med online och har en iphone (vet ej om den finns till android, om den finns skriv det gärna här så både jag och resten vet om det. Jag funderar nämligen på att byta mobil så vore bra att veta innan!) kan man ta hem denna appen WWCalculator. Där kan du räkna ut pp snabbt och enkelt och man kan även spara de redan uträknade sakerna så man har de kvar =)
 
Jag är sur fresten!! Jag har hittat en bit av himmelen (tror jag) och den finns inte i sverige!! VA FAN liksom!! Mailade dem och fråga NÄR den kommer hit. Håll i er nu, speciellt du Petra för du kommer dööö när du ser detta!!
 
 
Ben & Jerrys fast med frozen yoghurt! Jag vill ha! NU! Va ungefär 180 kcal i 1/4 del och endats runt 3% fett. Kanon! =) Nu är det bara att vänta in det...får se hur många år bara =/
 
Den som väntar på nått gott heter det ju......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar