Jag.

Jag.

söndag 24 november 2013

Bullar!!!!

2013-10-04

Lite piggare idag men fortfarande feber, den är envis och vill inte riktigt släppa men imorgon, då jävlar e den nog borta, har jag bestämt!
Vägde mig nu på morgonen som vanligt och det var -0,8kg idag! =) Kul!!

 
Kan nog säga att nästa vecka lär det inte vara några minus! För nu ska jag frossa dagarna två! Snart blir det kanelbulle fika med Kevin, är ju kanelbullens dag och Kevin är ju tokig i bullar så det måste man ju ha. Också blir det lite av en födelsedagsfika för honom…eller för mig men det är nog viktigare för honom =)
Sen ikväll blir det räkor, aioli, göttigt bröd, lite kräft- och skagenröra, kex och ostar! Lite av varje plock alltså! Mums!! Och finns det någon plats kvar i magen (tvivlar) så finns det chips också! Hahaha!
Sen imorgon blir det födelsedags fika och på kvällen en fin middag som D ska göra! OCH jag kanske kanske ska köpa mig lite godis också, jag har inte riktigt bestämt mig än. Får nog be om ursäkt för mitt jävla tjat om mitt velande över godiset! Men det är ta me fan inget lätt beslut! Har sett ut några nya chokladbitar som jag skulle vilja testa. Eller är det dumt att prova nått nytt? Tänkte om man nu verkligen råkar gilla dem så kanske man vill ha mer? Kanske bättre att gå på sådant man vet är gott, slippa nyhetensbehag och vilja ha mer.
Ja som ni ser så lär det nog inte bli nått minus nästa vecka. =) Men då får det väll bli så då! Jag ska iaf njuta av mina två frossar dagar och sedan är det tillbaka till verkligheten igen.
En vecka kvar i skolan sen ska jag ut på praktik. Ska bli riktigt roligt! Lär nog lära mig massor! Just nu har jag ju ingen erfarenhet alls inom vården så känns toppen att göra dessa tre veckor innan jag hoppar på det jobbet jag har fått! Blir jag lite mer bekväm i min nya roll.
Innan jag slutar för idag måste visa er min fina födelsedags present som jag fick av D. Ett så fint halsband med matchande örhängen =)
  Jätte fina ! =)
 
Nu ska jag ta och säga hej då för idag och hoppa ner i en stor kanelbulle! =) Hoppas ni får en underbar helg, det vill jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar