Jag.

Jag.

torsdag 1 maj 2014

Nått nytt?

Så då har även jag kommit in i 2014 talet, jag har precis skaffat mig swish. Inte för att jag vet när jag ska använda den men vem vet. Bra att ha kanske?

Idag blev det en längre vända än igår.



Tog mig en mysig promenad med Thelly. Skönt att rensa huvudet lite. Helt otroligt vad mycket skit det finns där inne. =P Undra varför man kommer i såna här svackor. Kanske är för att jag varit ledig "så mycket" nu så man inte fått sin dagliga dos av socialt? Tycker inte om att känna mig ensam. Är så uttråkad nu. Det dumma är att jag kan ju vara ute och gå hela tiden men när jag blir sån här så är det tråkigt att gå själv. Men på söndag ska jag ev få mig lite sällskap på en långpromenad och det ser jag fram emot MASSOR!

I natt fick jag gå upp vid 03 och ta mig en alvedon och en ipren för att jag hade så ont när jag andades. Jag funderar på om det kan ha med cykeln att göra? Det skumpar ju en del och jag är ju  inte van att sitta i den ställningen. Kanske är de det som spökar? Som sagt va jag har ju inte feber och jag mår ju bra annars. Vi bestämmer det, att det är muskelvärk/träningsvärk efter cyklingen! =)
Jag var lite osäker på om jag skulle våga springa i morgon men jag kommer göra ett försök! Man andas ju lite kraftigare då men det ska nog gå bra. Annars får jag väl bara avbryta och gå hem. 

Idag får ni inga matbilder. Jag fastar ju. Ska testa en ny proteinbar ikväll. Den var på 189 kcal.

Ska bli intressant att se om de är goda. XXL hade extra pris på dem samtidigt som jag köpte cykeln. 9kr/st var ju super billigt så köpte två choklad och två caramell varianter. 
Jag älskar verkligen Questbarerna men det är ju så dyra. 25kr/st, det svider lite måste jag säga. 
Men jag måste få i mig mer protein igen för jag har märk att jag tappar lite mer hår igen och det har jag inte lust med alls!
 
Börjar tröttna lite på mitt choklad protein också. Funderar på att beställa från fitnessguru. Skulle vilja ha en vanilj smak att ha till tex om jag vill göra pannkakor, eller om jag ska köpa protein pulver som är för just pannkakor? Vad tycker ni?? Har ni testat det??
Också vill jag ha en mumsig smak, inte frukt utan tex choklad, brownie, cookie dough. Spelar ingen roll om den är söt för jag är godis råtta och gillar sött!  Hahaha! ;-)

Sitter och funderar på om jag ska spendera kvällen i soffan och ha tråkigt eller om jag ska åka ner till stan och ta en bio....antagligen blir det väl soffan...

I morgon hade jag tänkt ställa mig på vågen....jag har verkligen ingen aning om vad den kommer visa! Det kan lika gärna vara kilon kvar av det som jag gått upp i påsk men det kan också lika gärna försvunnit och att jag istället har gått ner. 
91,1 kg var domen innan påsk i alla fall. 
Jag har under två veckor skött mig så jädra bra om jag får säga det själv och det får jag. Maten har varit klockren och jag har tränat ( med tränat menar jag gå, springa, cykla) i stort sätt varje dag. 
JAG tycker att det borde synas mer på vågen men man får ju inte alltid som man vill här i världen. 

Jag testade mina svarta kostymbyxor i stl 42 igår. Och vet ni vad?! De passade! Eller passade, jag fick på mig dem och kunde knäppa och gå men jag tror inte jag vågar använda dem än för jag vete fan om det funkar att sitta i dem. =) Men nu kunde jag ju få igen dem! =) Så snart så! Woop woop!

Nä nu ska jag sluta babbla och sätta mig och leta efter lite bra protein. 
Ha en bra kväll och håll tummarna för mig i morgon! 

Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar