Jag.

Jag.

onsdag 30 april 2014

Kanske inte ska lyssna på mina känslor så mycket.....

Jag var riktigt trött när jag vaknade i morse. Gick upp och fixade frukost till Kevin och sedan gick jag och la mig igen. I alla fall tills han skulle gå 40 min senare. Kände att det var ingen ide att lägga sig för va tvungen att plugga idag också.

Jag hade tänkt eller har tänkt hela veckan att jag ska fixa den där gröten jag prata om en annan gång men jag orkade bara inte ställa mig och fixa med det så det fick bli den vanliga favoriten i repris.



Den går alltid hem. 

Dagen har jag spenderat vid köksbordet, pluggandes. Det har gått riktigt bra måste jag säga! Lunchen blev fjärils pasta (120gram) med 150 findus köttfärsås. Den köttfärsåsen är faktiskt riktigt god! Perfekt att ta till om man inte orkar eller hinner laga mat!

Eftersom tiden alltid går så fort så fick det bli en lite kortare promenad idag.



Blev bara den lilla vändan. Men som sagt va allt är bättre än inget!
Jag har haft ont i övre delen av "bröstet" ett par dagar, det gör ont när jag andas. Är tröttare än vanligt också. Jag tror inte jag har någon feber så jag antar att det är nått med musklerna. Får hoppas det där försvinner fort för det är rätt irriterande när varje andetag känns. (kan säga att det gör mer ont på höger sidan än på vänster sidan så det är inget med hjärtat)
Men jag har inte gjort nått som borde ge muskelvärk... ja ja det försvinner väl snart!

Kvällens middag blev en kombination av rester och kotlett.



Tanken var att vi skulle ha pommes till detta men eftersom det blev så mycket pasta över så tog jag det till detta och det funkade ju hur bra som helst det med! =)

Det ser ut att vara en monster portion på min lilla tallrik men det är 120 gram pasta och en och en halv liten kotlett med champinjoner och champinjonsås. 

Imorgon ska jag fasta igen. Har ju gått ner så har en fastande dag i veckan istället. Känner att jag prioriterat om en del sedan Linnea dog. Har lite funderingar på mitt inget godis innan 1 juni också. Jag vet inte längre. Varför sätta förbud? Jag tränar och rör på mig så mycket nu så jag borde väl kunna ha en dag i veckan där jag unnar mig något. Jag blir tokig! Jag vill nå mitt mål men jag vill inte ge upp allt, på vardagarna vill jag så klart hålla det strikt men på helgerna. Då vill jag nog mysa. 
Jag har inget bestämt än får se hur jag känner i morgon/senare.

Jag känner att jag har en down period just nu så kanske inte ska lyssna på mina känslor så mycket heller...

Ha en bra kväll. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar