Jag.

Jag.

söndag 20 april 2014

Att köpa eller inte köpa?

Vilket väder vi har!! VÅÅÅÅÅÅÅR!! Vad jag älskar våren! Värmen, fåglarna, allt grönt! UNDERBART!



Dagens promenad kändes som om man var ute i 15 min, tiden gick så fort. Så skönt!
Hade premiär på att nästan trampa på en orm och en ödla! Ska det vara någon nackdel med vår och sommar så är det väl alla småkrypen, de är inte roliga....
När jag höll på att trampa på ormen bara rös det i hela kroppen. Fy tusan alltså!

Som ni förstår har helgen varit bra och fylld med kcal! Mumsat massor.
Igår hade jag finfrämmande! En av mina bästa kompisar var hemma och hennes dotter, min brorsdotter =) De var här och firade påsk med oss! Så himla mysigt att ha dem här!
 
Och imorgon kommer en annan bästa kompis hit! Min Mackan ska komma till stora staden!! Hehehe. Han har jag inte träffat sedan förra sommaren! Alldeles för lång tid sedan sist! Ska bli mysigt värre!
 
Idag har jag som jag nämnt tidigare suttit och gjort en matsedel för kommande tre veckorna! Jag ska testa att gå ner och ha en fastande dag i veckan, torsdagar. Detta är bara ett försök, får se om jag går tillbaka och tar två dagar sen igen. 
 


Ska bli roligt att komma igång igen, konstigt att man kan bli nytaggad på detta sättet! 
Jag funderar ju på att köpa en cykel men jag funderar på vad som är bäst för viktminskningen, att cykla eller att gå? 

Har ju hör att det är bra att variera sig därför jag funderade på att varva promenader, löpning och cyklingen. Vad tycker ni? Är det värt att lägga ut 4000 kr på en cykel?! Känns så mycket....

Påtal om pengar, tror ni jag har fått jobba nått i påsk? Nopp! Jag vill verkligen hitta ett nytt jobb nu. Har ni några förslag så får ni gärna hojta till! 
Drömmen vore ju att få varannan helg eller en helg i månaden och några kvällar i månaden. Ska försöka kolla runt lite. Men som sagt va tar emot alla tips och förslag ni har!
 
Hoppas ni alla haft en underbar påsk! Nu blir det soffhäng några timmar till innan det är dags att krypa i säng!
 
Puss!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar