Jag.

Jag.

söndag 6 april 2014

Vårkänslor!

God morgon på er!!


Har helgen varit bra? Min har varit riktigt bra! Har dock ätit FÖÖÖÖÖR mycket som vanligt på mina helger men men. Idag blir det en halvfastande dag. Startade upp dagen med en kopp kaffe och en protein shake. Till lunch får det nog bli lite varma koppen och till middag får det bli en bar. Jobbar 16.30-21.30 så då äter man inte så mycket ändå. 
 
Ska snart ta en promenad med gubben, hoppas det inte börjar regna! Vädret är trist och grått men det verkar inte vara så himla kallt ute, så en bra sak iaf! =)
 
Igår var vi och handla lite, åkte bort till Stadium outlet och jag hittade dessa skor: 
 


Tyckte det var så söta! =) Och priset var ju sjukt bra så de fick det allt bli! Behöver vår/sommar skor. Jag är mest van vid att gå i sneakers och löpskor så det kommer nog kännas konstigt att gå i dessa nu.

Idag är det bara en vecka kvar tills jag ska åka till Ullared! Hahahaha! Konstigt att man kan längta efter att få åka dit =) Men det ska bli kul att få fylla på och byta ut alla stora kläder i garderoben. Jag behöver lite nytt smink också men jag vet inte om jag tycker att de är så himla billiga på just smink där? Någon mer än jag som tycker det? 
Jag ska kolla efter en "skinnjacka" också får vi se hur jag gör. Tröjor behöver jag. Trosor och strumpor behöver jag INTE köpa iaf! Hahaha! Hela garderoben är proppfull!

Nu får jag sluta babbla för nu blir det promenad sen ska Thelly badas och rakas, hon stinker och är hårig! =)

Ha en skön söndag! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar