Jag.

Jag.

torsdag 3 april 2014

All things come to those who wait.

Dag fyra med huvudvärk, vet inte om jag tycker det är så himla roligt längre....inte det minsta faktiskt!
Imorgon är det fredag, äntligen! Har längtat efter denna helgen massor!
Imorgon blir det först vägning vilket jag hoppas stort på...nu känns det bättre i kroppen så jag tycker att det borde ge utslag på vågen. Känns som om jag stått still i evigheter nu!
Jag återkommer iaf med resultat imorgon som vanligt.

Efter en förmiddag bestående av plugg med delar av världens bästa grupp man bara kan ha så var det dags att bege sig ut i det fina vädret. Det är fock lite lite kallare än vad man tror så vinter/höst jackan får allt vara på ett tag till!



Gick ut på äventyr och utforskade lite nya vägar. Över stockar och stenar, det var ett mysigt spår så kommer helt klart gå om. Jag vände efter ca 2 km men det finns lång väg att gå så nästa gång ska jag nog gå vidare längre in i skogen. Det är nog ingen rolig väg att gå om det har regnat för då lär det vara väldigt lerigt. Får se om jag går in där imorgon igen =)
Har bestämt att jag ska ta mig en tur ner till stan imorgon, det får bli en lunch och kolla runt lite. 
Vi ska fira M i helgen också, han fyller 18 på tisdag! Herre gud va "de små" växer! (M är B:s pojkvän) 
Amerikanske pannkakor har han beställt till frukost/lunch på lördag så det får det bli! Kommer bli en points fri lördag. Amerikanska pannkakor med nutella och grädde, ja ni hör. Jag kommer ha slut på pointsen innan jag tagit första tuggan! Hahahahaha! 
Lördagskvällen kommer fortsätta i samma tema, då ska gubben och jag äta räkor och mysa! MUMS!
På söndag är det tillbaka till verkligheten igen och dags för veckans första och sista jobbdag, inte för att det finns någon risk att man går sysslolös när man pluggar men extra pengar är helt klart inte fel att få!

Den fastande dagen har gått bra, har varit hungrig nu på kvällen så fick ta min bar tidigt, tyvärr.



Kommer bli jobbigt att somna sen för jag är redan hungrig igen ^^ huvudvärken hjälper väl inte den heller....
Men imorgon är en annan dag och då har jag en ägg frukost att se fram emot! 
Den som väntar på något gott....får sova hungrig en natt men ja ja =P Hahahaha!

Ha nu en skön kväll! Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar