Jag.

Jag.

söndag 13 april 2014

Gårdagen.

Gooooood morgon!

Om exakt 10 min börjar våran resa till metropolen Gekås! Woop wopp! Håll tummarna för mig att jag hittar massa roliga grejer och mycket fina kläder som passar! =) 

Gårdagen var kalas! Träffade C som jag inte sett på så länge! Vi åt lunch, va inne på SF bokhandel och avslutade det hela med en bio!





Filmen var bra, men det är en film man bara tittar på en gång. Vet inte riktigt om man behöver se den på bio, det var ju coola special effekter så för den sakens skull kan man ju se den på bio. Jag ger den 3 av 5. 

Ja ni ser ju att jag var super duktig hela dagen, nästan....hahaha, lördag och kvällen spårade ur med både godis och chips. Men ja ja. Nya tag idag. Ska testa Gekås nya salladsbar idag! =)
Har bestämt att efter påsk ska jag bli mer strikt med godiset, jag mår inte så bra av det så kanske bättre att låta bli? Vi får se.

Nu måste jag rusa!! Hörs mer ikväll eller imorgon, då ska ni få se allt jag handlat! (Hoppas på massa) PUSS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar