Jag.

Jag.

onsdag 9 april 2014

Så jävla rolig dag!!

Vilken dag!!

Helt underbar dag! Sista dagen på VFU:n blev helt kalas bra! Var med en läkare hela dagen. Har sett och hört så mycket intressanta saker! Ville inte att dagen skulle ta slut! Den gick verkligen så fort och nu är det slut på VC tiden, tyvärr.... Önska vi kunde fått fortsätta vara där flera terminer. 

Innan jag åkte hem gick jag in på Coop och såg då att de hade extra pris på jordgubbar och då kunde jag så klart inte låta bli!



9.90 kr för 500 gram!! Var ju super billigt! Brukar oftast vara de små förpackningarna som kostar så lite. Jag köpte tre! =) 
Det var inte bara jag som blev glad när jag kom hem med dem!



Familjens minsta tös blev överlycklig! Hahaha! Hon är för sött! Måste ta med henne in på ett jordgubbsland i sommar, se hur hon reagerar! =) 

Thelly fick sin jordgubbe naturell jag och resten av familjen åt våra med vaniljvisp! Hela stora skålen för bara 2 pp!



Ja nu var det ju så klart inte så lite från början utan jag kom på att jag skulle ta en bild efter att jag tryckt i mig massor. =)

Dagens promenad är också klar så klart, hade egentligen ingen motivation alls för att gå ut och gå men jag gjorde det ändå, man ska inte tänka utan bara göra helt klart! Idag vara det kallt och blött. Vart tog värmen vägen? Vill ha tillbaka den! 

Nu blir det soffhäng en lite stund innan jag ska sova ****** ur min säng!! Hahaha!
Imorgon blir det plugg i bästa studiegruppen sen på fredag blir det slapp och mys, ska bli så gött med helg! 

Sussa gott sen!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar