Jag.

Jag.

tisdag 29 april 2014

Snabbt och gott!

God kväll!

Jag har ont mellan benen!!! 30 mil sa killen på XXL att det skulle ta innan man vant sig och inte får ont längre ( och jo jag vet att den meningen kunde tolkas väldigt fel, hahahaha!) 



Idag blev det en cykeltur till Nödinge. Jag gick dock upp för helvetes backen på vägen hem. Jag märker att jag har flåset men jag har ingen bra benstyrka så jag blir trött i benen fort i backar. Ska bli intressant att se hur fort det kommer till en. 

När jag kom hem fick det bli en macka och ett äpple. Tog även en halv protein shake för jag har märkt att jag börjar tappa hår igen. Jag har ju märkt att när jag ätit mina proteinbarer så har det blivit bättre med det. 
Nu är det väl en down period här hemma igen så det är väl också en del av orsaken antar jag. Men det löser sig.

Idag gjorde jag en riktigt god middag. Det är något jag gjort innan, förstår inte varför jag inte gjort den oftare!



Jag brukar dock steka kycklingen som vanligt med kryddor och salt, det gör man ju som man vill. Men att blanda pastan med "grädde" och parmesan är helt underbart gott!! Ni måste testa! Trodde dottern skulle ha spagetti sprutandes ur öronen innan middagen var över =) Hihihi.
 
Tror minsann att det kan bli lite rester av pastan imorgon igen fast då blir det till en kotlett istället för kyckling. Funkar säkert lika bra! 
 
Avslutningsvis måste jag skryta lite! Spana in gårdagens loop aktivitet!
 


Över 23900 steg!!! Fattar inte hur jag lyckades få in så många steg! =) Men antar att en timmas promenad och ströga på stan ger utslag på stegräknaren! 

Nä nu ska jag sluta tjata. Trött som jag vet inte vad!
Sussa gott! Puss
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar