Jag.

Jag.

måndag 14 april 2014

Varv efter varv.

God morgon!

Eller kanske ska säga god förmiddag. 

Gårdagens ullared resa blev tyvärr lite av en flopp. Det hela började riktigt bra, hittade så mycket fynd till K och massa fina klänningar till mig. Tre timmar shoppade jag loss och sedan var det dags för lunch. Vi alla parkerar vagnarna och går och äter. När vi alla kommer tillbaka så är min vagn borta! Ber dem ropa ut efter den och vi alla letar runt. Men ingen vagn. =(



Min lila 4019 var borta för gott och där med alla mina fynd. Fick börja om från början. Går upp för att hämta mer kläder till K men ingen av de fynden finns kvar. Hade plockat på mig en jätte fin huvtröja/jacka till K, kostade bara 39.90, borta och fanns så klart inga kvar. Samma med två tröjor och en fin skjorta för 19.90 st, inte heller de fanns kvar. De flesta klänningarna som jag ville ha fans inte heller kvar i min stl när jag började samla på mig sakerna igen. Kom hem med en sport bh och ett par löpbyxor. Givetvis bättre än ingen men hade ju hoppats på lite mer än så. Jag tappade helt klart suget efter att vagnen försvann. 

Och sann matmissbrukare som jag är så smäkte jag i mig en Ben n jerrys glass när jag kom hem, en hel bytta....dum i huvudet är bara mitt förnamn......Nya tag idag.

Och jag startade dagen med besked!
 


Var ju tvungen att testa mina nya träningskläder =) Hela 50 löpning blev det! Helt otroligt! Landade nog på ca 6 km. Jävla Runkeepern spårade ur efter 3,5 km. Jag sprang och jag sprang, runt runt, varv efter varv (springer runt en fotbollsplan för att slippa springa på asfalt) och väntade på att hon skulle säga 4 km så jag kunde börja springa hem. Har en km hem från fotbollsplanen så då hade det landat på 5 km. Det sista jag hörde henne säga var just 3,5 km och då sprang jag nog 4 eller 5 varv till. Hahahaha! Men det bästa av allt var att jag säkert orkat lite till! Vem vet en mil kanske inte är omöjligt i framtiden??!! 

Där emot fick jag två fina blåsor på fötterna vilket jag tyckte var lite konstigt då jag går i de här skorna varje dag. Tror jag kommer få köpa nya skor i sommar igen, såg att dessa börjar ta slut de med. Brukar man få köpa nya en gång om året?? Eller är det för att jag är så tung som jag måste köpa nya så ofta?

Nu börjar det bli dags att göra i ordning mig för skolan, idag ska här tränas på CVK, PVK, venprov, intramuskulärt och subkutant imorgon är det dags för examination i dessa saker! Önska mig lycka till!

Ha en bra måndag! Pöss!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar