Jag.

Jag.

tisdag 1 april 2014

The hardest thing....

Har glömt att berätta om dessa



Hade faktiskt nästan glömt av dem själv! =) De r riktigt goda att ha i sin kvarg! Ska testa att smaksätta vaniljvispen sen med detta också, måste ju bli hur bra som helst! 

Borgeby kryddgård

Här har ni en länk till essenserna! Jag ska beställa hem några till. Fastar ju idag så blev lite kvarg förut och tog kokos, mums säger jag bara! =)

Dagens promenad blev på lite nya vägar, kul att utforska lite nya ställen och jag blev inte klar idag utan ska kolla vidare senare i veckan!



Längtar tills det blir riktigt varmt så man slipper ha tjock jacka på sig. 

Nu sitter jag i soffan och tittar på Heroes. Har precis ätit mitt sista mål mat för dagen, blev en Atjins bar.



Den är riktigt god, men ändå inte för söt! Den mättar riktigt bra. Jag dricker ganska mycket vatten efter...eller ja i detta fallet blev det mycket cola zero ;-) men iaf, det är ju ganska mycket protein i denna så jag antar att man ska göra det då? Tänker jag fel?

På tal om något helt annat. Jag hittade denna på nätet.



Det stämmer ganska bra va? Man vill verkligen tycka om sig själv men det man ser är bara alla fel och brister. Ska jobba extra mycket på att försöka se mina fördelar också, det som är bra. Men det är fan inte lätt!!

Nu ska jag ta min frusna kropp och krypa under filten, det är väl det som är nackdelen med att fasta, man fryser som bara den! 

Puss på er och tack för att ni finns! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar