Jag.

Jag.

måndag 7 april 2014

Vilken hetta!

 God kväll i stugorna!

Har första dagen på veckan varit bra? Jag startade min på VFU på VC, så himla roligt!!



Trivs vansinnigt bra där, har en helt underbar handledare! Fick lägga om massa sår idag, fick vara med och ta lite prover och massa annat "roligt". Ska vara där på tisdag och onsdag sen är det slut med vår tid på VC. Efter sommaren ska jag ut på praktik på sjukhus, ska bli så himla kul!

Dagen har varit lång men kul, var hemma vid 17.45, då var det dags för att fixa mat. Gjorde det väldigt enkelt för mig och köpte en wok påse och en wok mix som jag aldrig testat innan. 



Hade lite räkor i frysen också som jag kastade i. Det hela slutade på max 6 pp. Blev lite mindre pp än jag trodde men ja ja. Wok mixen är 3 pp för hela påsen och räkor vet jag inte hur mycket det var men räknar det på 3 pp, var inte så mycket. 
Den här mixen är inget för de som inte gillar stark mat för jävlar vilken hetta det va i den här! Hahaha! Nästan så tårarna rann! =)
 
Efter mat var det så klart dags för en promenad, och jag säger bara HIMMEL!! Vilket UNDERBART väder det är ute nu! Fåglarna kvittra överallt i kör och man bara går i en lyckobubbla när man är ute. Hoppas det fina vädret fortsätter så här hela våren och sommaren!
 
Nu sitter jag här med lite honungsmelon och Icas nya light saft ananas, alltså har ni inte hunnit testa den ännu så gör det! Massa mums och läskande! Kommer bli en stor hit i sommar kan jag säga! Den blir riktigt god i soda streamern också.

Nu mina vänner ska jag ta och äta upp min melon och glo lite på tv. Sen blir det sova så jag orkar med morgondagen. Fastar imorgon också så kanske får ta och stoppa i mig något mer att äta ikväll så jag inte är så hungrig imorgon bitti, har ju en del points över nu eftersom middagen blev så "billig". 

Sov så gott sen! Puss
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar