Jag.

Jag.

fredag 25 april 2014

Pizzornas rolls royce

Är ni beredda? Nu kommer dagens matbilder! =)

Vi börjar med frukosten.



Inte så mycket att hurra över, gott men inget över det vanliga. Hade bråttom då jag skulle vara på kvartssamtal med dottern 8.30 och sedan skulle min grupp vara i Bohus kl 09 så fick snabba mig hem. Vi satt här hela dagen och plugga, slängde ihop Unkle bens sweet and sour med kotlett och ris till middag. Snabbt fort och lätt och ganska så gottigt.

När vi var klara vi 15 så passade jag på att åka och handla, glömde hälften av det jag skulle ha men ja ja, får jag ta imorgon istället!
Väl hemma igen var det bara att snöra på sig asics skorna och be ge mig ut på promenad.



Jag tänkte jag skulle sprungit idag men har lite hosta och näsan rinner så tog beslutet att jag går idag och känns det bättre så springer jag imorgon istället!

Och nu till dagens huvudpunkt! Pizzan!! Jag säger bara jackpott!! Där satt den! Jag har nu hittat det brödet jag ska i all framtid göra min pizza på! Sarek bröd, 1 st 3 pp och 2 st bröd 7 pp.



Min är den med banan och curry på =) Så gott!
Idag har jag 11% riven ost på, skinka, banan, curry, champinjoner och 3% fetaost. 
Vem har sagt att god mat ska vara fett och dyrt points messigt?! MUMS!!
Längtar redan till nästa fredag! =) 

Ikväll blir det lite favoritmix till Heroes. Imorgon ska jag ju jobba så lyxar till det lite ikväll istället! 
50 gram är 6 pp.

Ha nu en underbar kväll och testar ni att gör pizza på sarek brödet får ni gärna berätta vad ni tyckte! Och har ni något bra förslag på vad man kan ha på pizzan som är points snål är jag även tacksam för de tipsen! =)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar