Jag.

Jag.

torsdag 24 april 2014

Inte göra någonting!

Idag är jag trött i kolan! Himmel....har varit en lång dag. En föreläsning som var bra men väldigt seg. 7 minuter innan tåget gick hem (nästa gick om en timma) bestämmer jag och G oss för att ta våra saker och springa! Vi han precis!
Väl hemma var det bara att sätta sig med medicinboken och fortsätta plugga och efter det ut och gå. Så här på papper ser dagen inte så lång ut men jädrar vad den har känts lång!

Det har säkert att göra med att jag fastar idag också, jag brukar bli lite frusen och seg.
Nu sitter jag i soffan och har precis ätit upp mina sista kcal för dagen (eller jag har 13 kcal kvar men vet inte riktigt vad jag ska kunna hitta på för dem...)



Så nu har jag ätit 487 kcal och jag har just nu förbränt 2226 kcal och dagen är inte slut än. (räknar från 00 till 00 på natten) så det kommer bli ett bra underskott!

För er som förväntar er en vägning i morgon kan glömma detta, jag har bestämt att jag inte kommer väga mig förrän nästa fredag. Jag vet ju att det kommer vara ett plus på vågen från i påsk så varför utsätta mig för det. Även om jag vet om det så blir det så tråkigt att se och kan lätt leda till att jag tappar motivationen. Så jag hoppar över det. 

Denna helgen kommer bli lugn och "enkel" att få till bra för jag ska jobba både lördag och söndag 16-21. Skönt, då har jag iaf fått jobba 3 dagar denna månaden. Har ju varit lite sur över få arbetstillfällen. Måste säga att jag ibland saknar att jobba i butik!

Nä nu mina vänner ska jag inte göra någonting så jag måste sluta ;-)
Ha en skön kväll!! 

Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar