Jag.

Jag.

fredag 11 april 2014

Mindre kul start men då kan det ju bara bli bättre, eller?!



Jaha, där kom det. +0,2 kg. Inte mycket men ett plus. Visste ju att det skulle komma förr eller senare. Jaja, jag vet ju att jag gör allt rätt så bara att fortsätta som jag gör nu!



Dagens promenad är ju iaf avklarad. Det var lite svårt att klä sig rätt idag, jag fick hålla på att knäppa upp jackan och sedan knäppa den igen. Men det var så klart skönt!

Pratade med sambon idag, vi försöker komma på något att göra ihop. Han har följt med mig ut på promenad men han har problem med sin fot/vad så han får oftast ont och då är det ju inte så himla kul. Så vi funderar på om vi ska börja cykla ihop istället. Ska kolla runt lite och se om vi hittar några bra, inte allt för dyra cyklar. =) Känns som det kan vara ett bra steg i min viktminskning också!! Det är ju alltid bra att variera sin träning och just nu är det ju bara promenader. Vist jag ska ju börja löpträna igen men det är ju kul om man kan göra något tillsammans också =)

Någon som har ett förslag på någon bra cykel? Eller ett bra ställe att köpa cykel på? Fundera på XXL. Gubben föreslog Biltema, men har hört så mycket negativt om deras cyklar, har ni också det?

Känner mig taggad! Ska bli kul!!! 
Jag e ju för rolig, så fort jag får en ide så vill jag att det ska hända nu, nu, NU! =)
Likadant med min mobil, den släpps idag och jag vill ha den NU men nej då, jag får allt vänta tills nästa vecka. Frågade Comviq igår och 1 till 3 dagar skulle det ta för oss att få mobilen efter att den har släppts. 
Ska bli roligt med en ny leksak =)

Nu mina vänner ska jag ta helg och jag tänker ha en toppen helg! Önskar er alla detsamma!

Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar