Jag.

Jag.

torsdag 3 april 2014

En smak av framtiden kanske?

*GÄSP* Idag var det segt att komma upp ur sängen. Skönt att jag har en timma på mig att vakna till innan gruppen kommer för att jobba.

Igår var det lite jippo på skolan så passade på att slänga på mig lite kirurg kläder!



Var ju så klart tvungen att slänga på mig dem! Hahaha! Hoppas jag får under min VFU får testa att ta på mig riktiga och vara med i en operationssal, skulle vara så kul!!

Blev en riktigt lång dag på skolan igår, började 8.15 och skulle sluta 18 men gick hem redan kl 17, då var jag så seg i huvudet så inget mer ville in!
Passade iaf på att ta min promenad igår under lunchen, kände att jag absolut inte skulle orka det på kvällen!



Det var riktigt fint väder! Så mysigt att gå där längst kanalen. Man blir lätt trött på att gå samma sträcka hela tiden. Jag har ju en väg ssom jag inte testat än så ska göra det idag tänkte jag! 

Fastar ju idag och tyvärr vaknade jag hungrig, ska väntar så länge jag  bara kan med frukosten så att jag inte ska bli hungrig så fort igen sen. Blir kvarg idag, lite varma koppen och så klart en bar av något slag. Måste ha något att se fram emot på kvällen!

Imorgon är det åter igen vägdag. Vad jag hoppas på att jag gått ner denna veckan.....börjar bli segt nu när jag stått still så länge efter förra viktraset. Försöker hålla motivationen uppe och jag sköter mig men det är ju tråkigt när man inte får någon belöning på vågen. Ska ta och testa lite gamla byxor igen och se om det hänt något med kroppen iaf. Märker av att ryggen har minskat! Det är ju iaf kul! =)
Men det där känns också som en dagsform, ibland känner man sig jätte svullen och ibland inte alls. Ja ni kan väl hålla tummarna för mig imorgon!

Nu ska jag förbereda lite inför dagens plugg. Ha en bra dag! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar