Jag.

Jag.

söndag 27 april 2014

Säg välkommen till min ny familjemedlem!

God kväll i stugorna!

Lite trött i både ögon och ben just nu kan jag lova! Mitt aktivitetsband (polar loop) säger att jag har förbränt 2818 kcal idag och gått 18940 steg. Då är INTE det jag förbrände under cykelturen med och inte heller de "stegen" jag tog/trampade under den heller! 

Det har alltså varit en hejdundrandes träningsdag idag! =)

Jag fick hem min nya familjemedlem idag!!



Må den bringa mig mycket svett och många minus på vågen! =) Hihi!

Vi tog en liten test vända på dem förut, jag säger bara en sak, jag ska INTE vara ute och springa på morgonen innan jag sätter mig på cykeln! 
 
 
 
Mina ben säger jag bara! Jag hade ingen ork att ta mig upp för sista backen fick gå av cykeln! Jag hade flåset men benen ville inte! 
Ska bli så kul att se framstegen jag kommer göra! Och jag hoppas det kommer synas på kroppen/vågen också! 

Jag ska hålla er underrättad!



Dagen har som sagt varit varm och helt otroligt skön! Älskar detta väder!
Imorgon ska jag och Thelly ut på långpromenad har vi bestämt! Funderar på om jag ska ta och packa med mig min lunch när jag beger mig ut!

Maten idag har varit som planerat förutom att jag gjorde mig en wrap idag igen till lunch istället för rester. Till fika innan jobbet blev det samma som igår, vaniljvisp med PB2 och en banan! SJUKT gott!
 
Middag blev som planerat. En bacongryta.



Receptet har ni där på bilden. Det var riktigt gott!

Imorgon ska jag och C ner på stan och lyxa till det med en bio!  Vi ska titta på Non Stop.


Jag tycker han är en sjukt bra skådis han Liam Neeson! Har ni inte sett Taken filmerna så tycker jag helt klart ni ska se dem också!

Nä nu ska jag sluta babbla för nu ska jag göra en djupdykning ner i sängen! Sussa gott! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar