Jag.

Jag.

fredag 4 april 2014

Plötsligt händer det!

Där satt den!! Som jag har väntat på denna viktminskning!



Så jävla skönt att se att det man gör ät rätt! Bara att köra på antar jag. Gick och funderade lite på mitt mål, jag har nu 5,9 kg kvar till mitt mål. Det är ju inte så mycket. Men jag är ju då fortfarande inte på rätt sida BMI så funderar lite på hur jag ska lägga upp framtiden. 
Juli nästa år ska vi ju åka iväg igen på en resa. Det är alltså 15 månader kvar tills dess, vad tror ni kan man ta 15 kg under dessa kommande 15 månaderna. Det är ju inte orimligt liksom, 1 kg i månaden och även om jag närmar mig normalvikt och det kommer gå ännu mer långsamt så är det ju ändå rimligt med 0.2-0.3 kg viktminskning i veckan. Ja vi får se. Jag börjar med mitt första mål och det är alltså 5.9 kg kvar! =) Snart så!



Idag var det mer än underbart väder så självklart blev det en promenad! Vill ha lite lite mer värme i vindarna bara så blir det perfekt!

Va tvungen att ta lite bilder idag när jag började närma mig ett nytt streck på vågen, alltid kul när man byter tiotal! =)


Det tar på det! =) Måste bara få in det i huvudet också.... Jag är så himla bra på att klanka ner på mig själv och bara se det dåliga. Men nu kanske jag till och med kan gå i linne utan att skämmas? De flesta där ute i världen har väl lite bulor och skavanker så varför skulle jag inte kunna gå i linne? Men varför är det då så svårt för mig att släppa den biten och bara slappna av? Måste jobba på det!



Spana in detta!! Jag testade dotterns skinnjacka och den passade!! OJ!! Blev lite sugen på att köpa en nu! Vad tror ni? Ska jag kolla efter en när jag åker till Ullared nästa helg? Eller ska jag kolla efter en jeans jacka?
Kände mig faktiskt ganska fin idag när jag var ute, ganska skön känsla faktiskt! =)

Nu ska jag köra bonus till tåget! Ha en underbar fredagskväll!! Puss på er och tack för att ni finns!

2 kommentarer: