Jag.

Jag.

torsdag 10 april 2014

En dag kvar till helg!

Halloj!

Lite trött idag måste jag erkänna. Fastar och den biten går bara bra som vanligt, ska snart mumsa i mig en questbar! Efter denna så är de slut =( Måst köpa fler eller så måste jag hitta nått billigare alternativ, har ni några förslag på några goda bars med max 200 kcal i sig? Och som ligger runt 20 kr? Jag gillar INTE bär smaker utan den får vara choklad/cocos/nötter typ. 

Jag tycker fortfarande inte om milkshake och sådana andra jordgubbe smakande saker. Skulle nämligen testa Herbalife en gång i tiden och köpte jordgubbssmak och råkade tyvärr få fel så fick samma smak två månader i rad och efter det så kan jag verkligen inte dricka/äta sånt som påminner om det. Får kväljningar! 
Har varit ledig idag, eller ledig, har haft grupparbete med goaste gruppen. Vi blev klara efter lunch så jag kunde gå ut och gå tidigt idag! Så skönt att ha det gjort! Känner att jag tappat motivationen till promenaderna lite, men jag gör dem ändå. Det bästa är verkligen att inte ens tänka på det utan bara göra. Hoppas längtan kommer tillbaka med värmen. Är faktiskt väldigt kallt ute nu, nästan så man behöver vantar!
Imorgon är det fredag, FY FAN VAD GÖTT!!! =D
Ska bli hur skönt som helst! Imorgon blir det filmmys som vanligt, till middag blir det tacotårta. Det har jag inte gjort på hur många år som helst! Hade glömt av den faktiskt! Gjorde den mycket förr så imorgon blir det en favorit i repris. 
Gubben pratade här om dagen att han ville se Matrix filmerna igen så kanske blir ett sådant maraton. Jag funderar på om det kan vara dags att ta ett Harry Potter maraton snart igen, gillar dem!
Ni har väl inte missat att nyaste Hobbit filmen är släppt nu?! Ett måste att se dem om ni inte redan gjort detta!
 
Nu är det bara ett par dagar kvar till det är dags att åka till Ullared! Wopp wopp!! Hoppas det har massa kuligt hemma!
Funderar lite på hur jag ska göra med byxor, det "dumma" är ju att de kommande 6 kilo som jag har kvar kommer göra (OM kroppen nu följer med som förra gången vilket jag inte vet om det gör!) att jag går från stl 44 som jag har nu ner till 42. Så om jag köper byxor nu kommer de ju vara för stora i sommar. Jag kan ju köpa nått par iaf, vill inte gå omkring i mina stora pösiga byxor hela tiden. Även om de nu är super sköna! =)
Ska plocka ner sommarkläderna och testa dem också så jag vet vad jag kommer behöva.

Så söndagen blir veckans promenadfria dag! 

Nä nu ska jag sluta babbla. Ha en underbar kväll! Och tack för att ni finns! <3 Puss!

Ps, önska mig lycka till/håll tummarna för mig inför morgondagens vägning! Hoppas så på ett minus, drömmen vore 1kg för då är jag på ännu ett nytt tiotal!!!!! (men 1 kg tvivlar jag på men bara det är ett minus är jag glad!)

1 kommentar:

  1. Du kan ju alltid testa Goodlife från Gymgrossisten. Goda smaker iaf haha :)
    Kram

    SvaraRadera