Jag.

Jag.

fredag 30 maj 2014

Men se där, det rasslade till även denna veckan!

Halloj!

Men se där, det rasslade till även denna veckan!



Dagens vikt är 87,6 kg och nu är det ju bara 2,6 kg kvar! Helt sjukt va bra det går nu! Bara att köra på med det jag gör antar jag! 

Idag är det ju fredag och jag öppnade på stort!


Scones frukost! Oh herre jävlar vad gött! Det är som jag sa förra veckan lite skum känsla att gå från att fira veckans viktminskning med att direkt efter mumsa på detta och ha en dag med massa gottigt. Men det kanske är just det som är det vinnande konceptet? 6 dagar utan fusk och en dag där jag får njuta och äta vad jag vill. Det hjälper i alla fall mig att sköta mig på veckorna när jag vet att jag har en dag där jag får götta mig. Det räcker liksom. Antar att alla hittar sina egna vägar som funkar. 


I helgen ska jag ju jobba, lördag 13.34-21.15 och på söndag 16-21. 
Har legat några timmar i sängen nu på morgonen och pluggat. Tänkte bege mig ut på en promenad strax. Ska ner till stan sen en sväng tänkte jag. Kolla lite och sedan ta en glass med familjen. Ikväll blir det grillat, ska bli gottigt! Ska även äta sommarens första färsk potatis. Ska göra dem i ugnen är tanken. *dreglar* 

Vad händer ute hos er i helgen? 
Jag hoppas ni får en bra dag! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar