Jag.

Jag.

söndag 4 maj 2014

Vilken helg!!

Himmel och pannkaka vilken helg!!!!
I fredags sprang jag 5 km. I lördags cyklade jag 2 mil och idag gick jag över 1 mil!!! Behöver jag säga att jag är lite trött i benen i kväll??






I morgon ska jag plugga hemma på dagen och sedan ska jag jobba på kvällen så imorgon blir det nog inget mer än en 30 min promenad. På tisdag kanske det får bli en 5km joggingtur igen. 

Såg igår på vädret att det ev skulle bli snöblandat regn på onsdag! Blää! Hoppas det vänder och inte kommer hit!

Nu när det börjar bli grillsäsong och allt så kan jag rekommendera en ny lättare potatissallad!



Den var ju jätte god! Märkte inte någon direkt skillnad mot en vanlig faktiskt så det var ju ett gott betyg!
100 gram är 3 pp, 150 gram är 4 pp och 200 gram är 6 pp. Potatissallad väger ju en del så för min del blev det 200 gram och det var precis lagom! Massa mums med grillat kött och grillade grönsaker! 
Fördelen när man äter just potatissallad är ju att man inte behöver någon sås till utan det blir ju ändå krämigt och gott! Sparar man lite points där med!

Nä nu ska jag ta och hämta mig ett glas dricka och sen ska jag slänga på en film för nu ska här slappas!

Ha en skön söndag! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar