Jag.

Jag.

måndag 26 maj 2014

Länge leve pizzan!

God morgon!

Hoppas ni har haft en bra helg. Här går dagarna för fort som vanligt. Fick jobba igår kväll och direkt när jag kom dit fick jag ett till pass i kväll samma tid, 16-21. Kommer bli en bra lön nästa månad! Skönt! Väntar fortfarande på att få schemat över v 25 och v26. Skulle vara intressant att veta hur jag jobbar i midsommar. Om man ska göra upp några planer eller inte. 

Igår fick det bli enkelt mat, var ju bara jag och Kevin hemma som skulle ha lunch så vi gjorde en favorit i repris, PIZZA!!! =D Kan man äta det för ofta? Nje! Så vet ni?! Det blir en pizza till lunch idag också!



8 pp av mumsigheter! Så jädra enkelt, så jädra gott och så jädra mättande! Länge leve PIZZAN!

Jag var på vippen att inte bege mig ut och cykla igår, jag har sådan träningsvärk i benen! I fredags gjorde jag squats, de kändes inte så mycket när jag gjorde dem men dagen efter, herre jävlar! Och i lördags var jag ju ute och sprang och det mina vänner gjorde ju träningsvärken inte bättre. Så igår var det riktigt möra ben som tog mig runt på cykeln. Det blev inte riktigt 2 mil, inte enligt denna appen iaf, den andra visade precis 2 mil.....blir så trött på de där apparna! Och inte tala om hur trött jag är på Loopen.....jag måste skaffa mig ett pulsband! Den reggar ju inte cykelturen, förra gången gjorde den det men inte igår. Spelar ju ingen roll jag vet men jag skulle ändå vilja ha med den på mitt protokoll i loopen. 



Innan det var dags att åka till jobbet var jag tvungen att få i mig lite mat. Testade den nya kvargen, kan jag rekommendera starkt. 



Den var inte alls så kärv utan väldigt krämig och söt och god. Helt klart värt att testa! Och den mättar riktigt bra! Endast 2 pp för en, 87 kcal . Det är 150 ml i den men det räcker, tro mig! 

Tog med mig en sådan burk med hallonsmak (den på bilden var godare) och två mackor till jobbet som middag och blev proppmätt! Tyvärr verkar alla affärer inte ha fått i denna än. Maxi Kungälv hade bara två smaker, det ska finnas mer. Ica Nödinge hade inte fått in dem än. Ska kolla på Coop sen och se om de har dem. 7.90kr st tog de på maxi.
Jag tror jag ska ha dessa när jag fastar också just på grund av att de va så mättsamma.

Nu ska jag ta tag i dagen, måste plugga och sen i eftermiddag är det ju som sagt va jobba igen. 
Ha en skön måndag!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar