Jag.

Jag.

tisdag 6 maj 2014

Run, Forrest, Run!

Sitter och funderar på om jag vill ha kaffe eller inte...
Har precis tryckt i mig ett väldigt mumsigt äpple. Tänk att ett äpple kan vara så gott! Det ska vara hårt och krispigt. Är det rött ska det vara sött och är det grönt ska det vara rätt surt! =) Finsmakare här ;-)

Funderar på om jag ska åka till Nödinge och gå in på grönsakshuset där. Köpte väldigt goda jordgubbar där i fredags så funderar på om jag ska åka och köpa några tills idag. Är sugen på vattenmelon också, en sådan där super röd och söt en! Mmmmmums!!!

Men nä, jag orkar inte =P Va ute och sprang i regnet idag. 5 km, standard streckan.


Vette fan hur det är med tiden men skit sak samma jag är ute och rör på mig i alla fall! Imorgon ska jag nog cykla. Eller det beror lite på hur det är med benen, annars cyklar jag på torsdag. Men då fastar jag ju så då kommer jag inte cykla lika långt för då lär jag väl tuppa av! Hahaha! Får helt enkelt hoppas på icke möra ben imorgon!

Nu ska jag ta och skala potatis. Har gjort kalops som vi ska mumsa på idag!

Ha re gött! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar