Jag.

Jag.

måndag 19 maj 2014

Man får tacka och bocka!

Om ni undrar vad det är som luktar så är det nog jag....så ni vet. Jag behöver en dusch och det är NU meeeeen först måste jag ner på möte hos Kevin. För jävla tur att det finns parfym! ;-)

Va precia ute på en liten promenad med dottern. Blev en 5 km runda.



Det är ju så gött väder! Men det blir lite lite kallt i skuggan faktiskt. Fick hålla på att ta av och på mig jackan hela tiden. Får hoppas man inte åker på någon förkylning nu när man håller på att börja ta av sig kläderna. 

I kväll hade jag planer på att gå på bio men känner att energin inte riktigt finns där för att gå ut. Sen var det ju risk för ett mega åsk väder i kväll så kände att det var kanske dumt att åka iväg då. 
Så det blir väl till att sitta hemma som vanligt. 

Dagens middag kommer i dag bli stekt kyckling med parmesan pasta. Så enkelt men himmel så gott!
pasta + matlagningsgrädde (valfri % jag tar 4%) + parmesan = så gott!!

Jag måste bara tacka alla där ute igen för att ni finns! Jag vill att ni ska veta att ni inspirerar mig massor till att fortsätta kämpa och jag hoppas att även jag kan/har inspirerat er nått jag med!



Detta stämmer verkligen! Jag kommer aldrig någonsin bli "perfekt" i min kropp, aldrig någonsin. Men jag hoppas att jag kommer bli nöjd, till slut!

Hoppas ni alla får en underbar vecka och tack igen för att ni finns!!!

Nu mot mötet! Puss

1 kommentar: