Jag.

Jag.

lördag 31 maj 2014

Gamla Bettan

God morgon

Fick bilen besiktad igår. Trodde det var spiken i kistan för gamla Bettan men det var inte så illa som jag trott, eller så var han bara väldigt snäll besiktningsmannen..... vilket som är jag glad!
Domen var: Handbromsen och två små bromsrör behöver bytas.
Och tydligen har jag en blivande svärson som kan det där med bilar och han sa att det är inte svårt att fixa så jag bokade in honom med D och min far om några helger så fixar de detta åt mig så kan Bettan leva ett år till utan att kosta mig en förmögenhet (som jag inte har)!!
Skönt att nått bra även kan hända mig! =)

Nu ska jag strax snöra på mig skorna och bege mig ut i regnet och springa. Ska bli riktigt skönt med lite regn faktiskt, kommer man inte bli så överdrivet varm. =)
Sen blir det hem och plugga nån timma innan det är dags för jobbet. 13.45-21.15. Är inte jätte taggad måste jag nog erkänna men är på en underbar avdelning så kommer bli bra ändå. 

Hoppas ni andra får en skön lördag <3 Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar