Jag.

Jag.

måndag 2 juni 2014

....jävligt bitter just nu, märks det?

Igår var tanken att jag skulle cykla. Så blev det inte. Jag var trött i kroppen och själen så det fick bli en liten promenad bara.
Men idag efter jag har pluggat ett tag blir det en cykeltur.

Igår vart det ju ganska så varmt ute så intog min lunch utomhus.



Lax under crème fraiche täcke (5%) och grönsaker till det. Drog till med 10 pp för detta. Tog mig faktiskt friheten och la mig i solen 20 min efter och solade min vita kropp lite. 

Sen på kvällen var det ju dags för helgens sista jobbpass. 16-21. Var riktigt seg när jag gick till jobbet men det gick så klart bra som vanligt. Middag på jobbet blev samma som igår. En stor portion av den nya 6% potatissalladen och lite skinka och körsbärs tomater.


Är fortfarande sjukt bitter och oerhört besviken och ledsen över gårdagen......känns så där kul .....det är ju inte så att jag inte sagt att jag vill gå på den konserten hur jävla många gånger som helst....har fan sagt det i flera års tid att jag ville gå och se dem.....men nej då....."gå och jobba du"......" jag är inte sugen på att gå på den"..... nä skit ska skit ha tydligen....inte fan ska man få vara glad i alla fall.....jävligt bitter just nu, märks det?

Äh skit sak samma.....ska gå och plugga nu. 

Hoppas ni får en bra dag. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar