Jag.

Jag.

onsdag 18 juni 2014

Så fick det bli idag! =)

Hejsan!

Vaknade i morse helt inställd på en morgon löprunda. Tänkte först ätit frukost men insåg snart att de kommer bli för varmt för att springa snart så var bara att snöra på sig skorna på en gång och bege sig ut!

Jag har ju köpt mig BCAA för att se om det kan hjälpa till lite med orken. Smaken är Watermelon madness. Den var helt okej! Faktiskt på gränsen till god! Jag tror jag ska ta 3 till 3½ dl vatten nästa gång, jag tog 2½ och den blev lite lite för söt. Det som var bra med denna var att det inte var några som helst kcal i den vilket betyder att jag kan ta denna även när jag fastar! Super!

Jag tog en sådan innan jag gav mig ut och även om det var placebo effekten så kändes löprundan enklare idag! Jag sprang lite fortare än jag brukar göra.



Men som sagt var, det är lite för tidigt för att säga om den faktiskt ger någon effekt. =) 
Idag testade jag även en ny vända istället för att springa runt runt. Denna vändan är dock mycket på asfalt men det gick riktigt bra ändå! Trodde knäna skulle ge sig till känna men peppar peppar inget än! Så jag är riktigt nöjd och belåten över dagens runda! Ska bli kul att få testa de nya skorna sen när de kommer!

Efter rundan och en välförtjänt dusch var det dags för att åka ner till stan en sväng, även om det blev en kort sväng.
 


Fick bli den nya klänningen idag, varmt och skönt! Den var kanske lite väl genomskinlig men va fan, ville någon kolla så får de väl göra det då! Bjuder på den för jag gillade faktiskt denna klänningen!
En sak som kanske inte ni smala människor vet om eller tänkt på är att det inte alltid är så lätt att gå utan byxor eller leggings under en klänning eller kjol. Låren skaver mot varandra och det blir svettigt, äckligt och har man otur blir det värmeeksem. Det jag ville komma till är att jag nog snart är ifrån det där! Jag kan nog nu gå utan just några extra byxor under! Wohoo!! Har dock inte testat längre sträckor men peppar peppar! Man får vara glad åt det lilla, eller hur?! =)

Mitt mål för dagen var ju att kolla på de där byxorna på H&M .

Det blev ett par av denna sorten och även ett par svarta. De var lite väl pösiga i grenen men som jag sa innan, det kanske kommer gå bra ändå! Jag hoppas det i alla fall för de var riktigt sköna! Så ska nog ha dessa när vi åker till NY, blir nog kalas att ha på flyget. De kostade bara 149 kr st vilket jag tyckte var riktigt bra!
Skulle vilja gått på en rejäl shopping runda men vågar inte spendera så mycket pengar nu, resan kostade mycket och sen när jag får en lägenhet kommer flytten kosta en jädra massa.
På tal om flytt, när det väl blir av skulle jag bli så glad om det fanns några vänliga själar där ute som ville hjälpa mig. <3 För det första har ju varken jag eller D en bil med dragkrok så är det någon där ute som har det och känner för att ställa upp är jag dig evigt tacksam! Men jag åter kommer med förfrågningar sen lite närmare. 

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och ett äpple. Ikväll blir det ris och Unkle bens till middag och imorgon är det ju torsdag igen. Helt sjukt vad veckorna går fort!!!

Ha en fortsatt skön onsdag! Puss!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar