Jag.

Jag.

måndag 30 juni 2014

Big Daddy's.

God kväll!

Det har varit en ganska slapp dag idag. Inte hänt speciellt mycket. Varit och handlat, bakat lite, varit på promenad och slappat.



Det blev en timmas promenad förut, sitter och funderar på om jag ska ta mig en promenad till om en stund faktiskt. Ser ut att vara ett ganska mysigt ute......sen har jag tråkigt så kan ju lika gärna gå av tiden! =)

Jag har sovit sjukt dåligt de senaste dagarna, blivit väckt tidigt och somnat sent. Ingen bra kombo.. Får hoppas jag får sova i natt för i morgon lär det inte bli mycket sömn!
 


Onsdag morgon bär det av! Har nästan packat klart allt idag, tror jag i alla fall!
Jag måste ta mig ner till stan i morgon och köpa paraply som jag kan ha med mig till NY. Det var någon dag som det kanske skulle regna så lika bra att helgardera sig! Annars ser det ut att bli riktigt bra väder! 25-29 grader! Tackar!!!! 

Jag måste hinna ut och cykla ett par mil i morgon också. Är sugen på att springa men får nog nöja mig med en cykeltur för att spara knäna. Lär ju bli massa gå gå gå i NY. 

Jag satt igår morse och markerade ut restaurangen Big Daddy's på NY kartan. Det är min och Bellas favorit restaurang. Vi ska gå dit och äta flera gånger om!!! =)
 
 
Sen på lördagen ska vi möta upp Nadja! Hon är redan i USA och tar sig en tur in till New York så ska vi hitta på något! Ska bli så roligt!!

Nu ska jag ta och inte göra någonting tror jag så jag måste sluta! ;-) Hahaha!
Hoppas ni får en skön kväll! Puss!

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar