Jag.

Jag.

tisdag 17 juni 2014

....men jag tänker ignorera det för jag ska inte bli sjuk.

God morgon på er!

Ja men det blev ju en cykeltur igår. Jag slängde latmasken åt h-vete och begav mig ut. 



Gick okej. Börjar bli lite trött på den där eviga motvinden som värkar förfölja mig. Hahaha! Men jag får väl helt enkelt se de som extra motion! =)

Vet ni vad?! Jag sitter just nu i mina gamla espirit jeans! Japp ni hörde rätt! Jag har på mig (i alla fall en sort av det) märkes jeans! =D Det var riktigt tur att jag testade dem nu för snart är även de för stora i midjan! 
Det är det där eviga problemet. Alla mina byxor blir så stora i midjan medans det är antingen lagom eller lite lite för små i låren. 
Jag märker dock att jag tappat ganska mycket på låren nu också men det verkar liksom som om det aldrig riktigt kommer i kapp med rätt mått mot midjan (tänker så det ska stämma med byxor).
Ni vet mina byxor i stl L som jag köpte på Cubus, mina jeggings. Det är ju lagom i låren nu men det börjar bli förstora i magen =/ Det kanar ner hela tiden och eftersom det är så höga i midjan kan jag ju inte ha något bälte heller för det ser ju jätte dumt ut under tröjan! Jag har försökt vika ner dem i magen men det blir inte jätte bra. 

Jag skulle verkligen behöva ha ett par bra/mjuka/snygga byxor att ha på flygresan till NY. Skulle vilja ha ett par som töserna har här hemma. Lite glansigt tyg med djurmönster, fluffiga.




Typ som denna. De kostar 149 kr på H&M. Får nog bli någon sådan. OM det inte är alldeles för korta i benen som många byxor oftast är där. Så imorgon får det nog bli en tur till stora staden så jag får testa några. Verkar vara en jädra massa rea just nu också så kanske man kan fynda nått. 

Idag blir det en lugn dag. Ska ut och gå sen. 
Kevin verkar ha åkt på en förkylning och jag märker också av att det är lite snorigt i näsan men jag tänker ignorera det för jag ska inte bli sjuk. Nopp!

Hoppas ni alla får en underbar dag! Puss
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar