Jag.

Jag.

tisdag 3 juni 2014

Pressen känns....

Herregud jag tror jag tuppar av och somnar på stället snart! Trött är bara förnamnet!
Jag borde bli bättre på att lyssna på min kropp alltså. Idag har jag som sagt varit riktigt trött i både huvud, själ och kroppen. Beslutade mig iaf för att ta den planerade löprundan, ja ni vet ju hur jag är. Har jag planerat in en träning så är det så!



Idag blev det en löprunda från helvetet. Nje så illa var det ju så klart inte men det var RIKTIGT tungt idag! Var länge sedan det kändes så här jobbigt och jag fick till och med sakta ner farten till gå takt i några backar, eller där ljög jag nog för det var nog inte ens gå takt....tror vem som helst skulle kunnat gå förbi mig under de stunderna. TUNGT alltså! 

Igår blev det en sen cykeltur, kanske var de det som satte lite käppar i hjulet för mig idag.
 


På tal om något annat, jag hittade denna på insta, tyckte den var lite roligt!



Hahaha! Tänk om man kunde få bestämma vart det skulle ta vägen! Den ni! Hade jag inte tackat nej till!!.

Jag tror inte att det kommer bli en så bra viktminskning denna veckan. Är så sjukt stressad, känner mig uppsvälld och jag har inte hunnit tränat så mycket som jag  brukar göra. I morgon blir det bara en promenad och på torsdag vet jag inte vad jag kommer hinna med, har ju min tenta då. Så denna veckan får helt enkelt bli som den blir.

Nu ska jag slänga mig i sängen igen för att fortsätta plugga. Pressen känns....

Hoppas ni har en bra dag! Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar