Jag.

Jag.

torsdag 12 juni 2014

Dags att berätta.

God kväll!

Tänkte att det kanske var dags att ta upp och berätta om ett beslut som fattades i söndags nu när alla nära och kära vet. Jag och D har bestämt att gå isär. Vi har kämpat länge och försökt att laga vårt förhållande men även om vi tagit till lite hjälp har vi inte lyckats vända det rätt. Vi är vänner och det är något vi ska jobba på att fortsätta vara. Vi har så mycket gemensamma vänner och vi vill kunna umgås med dem både på tumanhand och gemensamt. Känns så himla skönt att båda vill samma sak! 

Vist känns det som ett nederlag, vi har försökt länge som sagt var men det är inte värt att fortsätta kämpa hur länge som helst om ingen av oss mått bra. Nu är beslutet i alla fall taget och nu får vi hoppas att vi båda två kan bli hela igen, fast utan varandra. 

Jag och barnen kommer att bo kvar hos D tills vi får tag i en lägenhet. Det är inte det enklaste tyvärr. Vi ville först stanna i Bohus för lillemans skull men kan även tänka oss att flytta till Nödinge för att göra det hela lite enklare, så ser ni någon 3 eller oerhört billig 4a någonstans så snälla hör av er! 

Idag är ju min fastande dag, det har gått väldigt bra. Har sysselsatt mig med städning idag (jo det är sant! Jag lovar jag ljuger inte! Hahaha) Så dagen har gått väldigt fort!

D gjorde mig sällskap på cykel turen förut också! Så himla kul att slippa motionera själv!



Fick ju även sällskap igår kväll på kvällspromenaden! Hoppas på många fler sådan kvällar i sommar, ja även sådana här cykelturer! =)

Jag känner mig fortfarande svullen och finnarna invaderar mitt ansikte. AJ! Jäva finnar! Hatar dem! Vad är de bra för?! Kan någon berätta detta?! Jag kommer inte bli ledsen i morgon om vågen visar stilla eller uppåt lite, jag vet ju varför som sagt var. Men jag återkommer i morgon med domen! Ni kan ju hålla tummarna som vanligt! =)


Nu till något förjävla roligt!! Spana in detta!



Nu när allt blivit som det blivit fick vi ändra om lite i planerna. Vi skulle ju fira tösernas 18-års dag i New York nästa år men nu kommer det ju inte bli så och jag tror inte det kommer finnas någon ekonomi för min del att göra något sådant då heller. Jag kommer ju inte få något bostadsbidrag så kommer få hålla i mitt stackars studentbidrag hårt!
Så Bella frågade om vi inte kunde åka i år så så fick det bli! Ska bli så kul! Tror vi behövde båda två något roligt att se fram emot. Lovar att ta massa bilder och vi kommer ha gått upp ca 7 kilo innan vi är hemma igen! (om det räcker) Tur att man inte får betala extra för övervikt på vägen hem! Hahaha!!!! Skämt å sido, jag kommer vara uppe över 90 igen innan jag kommer hem men det skiter jag i! Jag ska njuta också tar jag tag i vikten när jag kommer hem igen, kommer ha hela juli att gå ner det jag gått upp!

Nu ska vi titta på Sällskapsresan 2! ÄLSKAR de där filmerna! I alla fall de första tre sen kan det kvitta. Eller golfaren är också okej.


Ha en skön kväll! Puss på er!




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar