Jag.

Jag.

onsdag 4 juni 2014

Vart finns den perfekta vattenmelonen?

God morgon!

Jag var bara tvungen att visa upp min frukost för dagen!



Jävlar säger jag bara! Så sjukt gott! =) Rostad Kneipp med min al time favorit Philadelphiaost Marabou choklad, det blev så där krämigt smält och alldeles alldeles underbart! Vist är det helt sjukt att man kan äta sådant där och fortfarande gå ner i vikt!?! 

Jag har lämnat mitt chia bröd för ett tag nu, fick en "kvist" i en bröd skicka i helgen så den liksom tappade sin dragningskraft. Men Kneipp har samma pp antal så 2 pp per skiva. Denna är lika god att äta rostad som vanlig. 

Va inne på maxi igår för att köpa vattenmelon, de hade extrapris denna veckan. Men min otur där verkar fortsätta.



Denna var inte söt eller så där underbar den heller. Den va ok men inte mer än det. Ändå tog jag den mörkaste jag hittade. Oh well....är det kanske så att de små är sötare än de store? Någon som vet?

Idag ska jag återigen spendera i sängen pluggandes. I morgon är dagen D. Skit nervös! 
Det får bli en promenad sen bara, mer verkar inte kroppen orka just nu. Är väldigt trött. I morgon blir det väl inte mycket heller. En promenad så klart men egentligen ska jag ju cykla. Men det får vänta tills fredag. 

Nä det är väl lika bra att ta tag i det igen. Hoppas man pluggar på till rätt saker nu bara, ett väldigt brett prov denna gången. 

Hoppas ni får en skön dag! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar