Jag.

Jag.

lördag 7 juni 2014

Allt måste ju inte vara så stort.

Hejsan.

Sitter här i soffan, ensam, eller inte ensam jag har ju Thelly här!
Har precis kommit hem från jobbet. Jobbade 16-21 och kom på efter att jag kom dit att idag är ju en stor helg! Vilket betyder riktigt bra OB! Woop woop!

Det visade sig att jag har ju 3 pp kvar för dagen så det fick faktiskt bli lite pringles!



20 gram pringles vart 3 pp och Dr Peppern är 0 pp. Kan ju säga att jag inhalerade de där stackars chipsen på några få sekunder. Så nu är det bara zeron kvar. Ja ja.

Va i väg på en löprunda innan jobbet, skulle åkt till fontin men det blev inte så. Så det fick bli några vändor runt fotbollsplanen istället, funkar det med men jag saknar fontin. Det e så mysigt att gå runt där.
 


Funderar på när det ska börja kännas enklare att springa? När ska det liksom kännas som om att man flyger fram? Lär väl aldrig hända mig. Men jag ska i alla fall göra mitt bästa för att komma dit! Kanske kommer styrketräningen hjälpa mig lite på traven. På tal om det, jag har bara världens bästa följare på instagram! Fick ett tips från en liten gymråtta ;-) att man kan köpa billiga vikter på Rusta!! Jag hade inte ens tänkt på Rusta! Så vi får se om några veckor hur jag kommer göra!
 


Detta är väl ändå en rätt bra sak att tänka på? Allt måste ju inte vara så stort. Fast jag är nog riktigt bra på att tänka för stort.....


Nä nu ska jag väl glo på dumburken nån timma innan det är dags att krypa ner i sängen igen. Kommer nog bli en lång dag i morgon. 
 
Puss på er och tack för att ni finns!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar