Jag.

Jag.

lördag 14 juni 2014

Bara 5 km?

Trött tjej här!



Precis kommit hem från jobbet. Varit fullt upp som vanligt idag. Vaknade tidigare än jag hoppats på..... förstår inte varför jag inte kan sova på mornarna?! Kanske på måndag =)

Idag var jag hos P och hämtade vikterna, ska vi se om jag får något gjort med dem nästa vecka!
Passade även på att åka upp till fontin och springa lite.



Blev fem rundor som slutade på 5,2 km. Är lite besviken på mig för jag ville springa lite extra men det är som om det blivit någon mental spärr på 5 km. Har beställt BCAA får se om det hjälper till lite att få upp uthålligheten lite. Man får leva på hoppat!

Har haft en riktigt bra dag på jobbet och nu sitter jag här i soffan och funderar på att gå och lägga mig, även om kl bara är halv tio. Ska upp tidigt i morgon för att åka till Vreten. Pappa och M ska hjälpa mig med bilen, får vi se om den får leva ett år till. HOPPAS!!! 

Ska bli så himla kul att träffa C imorgon också! Hoppas på massa roligheter i sommar tillsammans! <3
 
Nä nu blir det sängen! Puss på er!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar