Jag.

Jag.

torsdag 19 juni 2014

Så nu får jag rusa!!

Nu är det bara 13 dagar kvar tills New York resan!!! Toklängtar!



Bella och jag har planerat in en bio kväll med den obligatoriska pizzan efter! Tror dock inte vi kommer köpa en lika stor denna gången! Hahaha!

Idag har jag ju min fastande dag. Idag var det tråkigt att fasta. Hade tråkigt hela dagen och drog mig för att åka iväg eftersom jag ändå inte kunde fika.....så dagen har jag spenderat i soffan. Jag som längtade så efter semestern och nu när den är här tycker jag den är svin tråkig! Jag vill ut och träffa folk! 

Pappa ringde förut och sa att Bettan var klar och stod där ute på gården. Skulle hämtat den ikväll men kände att det blev nog lite väl sent så får åka på söndag innan jobbet, annars får jag vänta tills på måndag. Får se när jag hinner.

Förutom soffhäng så blev det så klart en cykeltur.



Kan säga att det var en blöt cykeltur! Jag såg ut som jag vet inte vad när jag kom in! Blöt och grusig! Jag har ju inga skärmskydd på cykeln så det skvätter ju upp på ryggen hela tiden. Hahaha! Där kunde vi snacka fartrand ^^ Va bara att kasta sig in i duschen på en gång!
 
Så nu sitter jag här, igen, i soffan och tråkar.Har precis ätit upp mina sista kalorier för dagen.
 


Gott men jag är fortfarande hungrig! Blää! Längtar tills i morgon, då jädrar ska här ätas! 
Jag har verkligen varit väldigt hungrig de senaste veckorna. Brukar ju inte äta på kvällen men nu har jag ju fått tagit två mackor vid 20 tiden för att stilla hungern över natten. Och jo jag håller mig så klart till mina dagliga points! Det gäller att planera! 

Ska bli intressant att se vad vågen säger i morgon. Håll tummarna som vanligt för mig! Det borde vara ett minus i alla fall! 

Nu kom sonen ut från sitt rum och ville gå på en promenad!!!! Så nu får jag rusa medans erbjudandet fortfarande står kvar!!

Puss!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar