Jag.

Jag.

torsdag 5 juni 2014

Ännu mer före och efter....

Ja då var det gjort. Terminens sista stora tenta. Hur det gick? Du det kan ha gått hur som helst! Jag har fel på en hel jävla sida, fick hjärnsläpp totalt. Men det finns ju hopp på att jag räddar upp det på de andra. Får helt enkelt se om tre veckor. Om jag klara det så är det med ett eller två poäng och om jag får underkänt så är det samma, det kommer skilja några futtiga poäng. Tror nästan jag har mer ångest nu än jag hade innan.....
Bara att släppa antar jag, kan ju inte göra något åt det ändå.

Något som jag där emot kan påverka är min vikt. Hittade denna.



Jag måste verkligen börja träna. Har ju tänkt den tanken så himla länge men nu har jag ju tid så får allt ta mig i kragen nu och fixa!

Idag beslöt jag mig, dagen till ära, att jag skulle ha på mig klänning. Jag har haft en klänning hängandes i mitt garderob i en evighet men nu var det dags! Var bara tvungen att jämföra lite med mitt gamla jag också. Och njo det är nog lite skillnad! 
Ni kanske är trötta på alla för och efterbilder som jag lägger upp men jag behöver dem för att hålla motivationen uppe och faktiskt se att jag börjar närma mig målet igen.
 


Jag var lite nervös över att sätta på mig en så tight klänning men fuck it! Jag kan väl också ha tighta kläder! Fick jätte mycket komplimanger av  mina underbara klasskamrater <3 Man bara måste älska dem! Kommer sakna massor av dem! Men jag hoppas vi får till lite sommarträffar med gott att dricka och grilla!

Imorgon är det ju återigen fredag och eftersom jag fastar idag så kommer jag fira in sommarlovet imorgon istället. Det blir en tur ner till 4a gott och kanske kanske så blir det en riktigt pizza till middag! Kommer inte ihåg när jag åt riktig pizza senast, vi brukar ju alltid göra egen. Men imorgon så! =)

Men innan jag mumsar i mig massa gott är det dags för vägning. Får vi se hur det går. Räknar som sagt inte med någon större minskning denna veckan efter som jag mest legat i sängen och pluggat. Men klart jag hoppas på nått. 

Nä nu ska jag sluta babbla. Ska äta min middag och sen får det allt bli en cykeltur. Det funkade ju bra att cykla förra gången jag fastade så lär väl funka bra idag med =)
 
Ha en skön kväll!! Puss på er!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar