Jag.

Jag.

söndag 15 juni 2014

Bettan kanske är död!

Åkte till Vreten i Bettan och fick ta tåget hem. Vet ej i dags läget om Bettan kommer överleva ett år till! Pappa ska lämna in den till en verkstad som tydligen inte var så dyr, får se vad det landar på.
Jag får fortsätta leva på hoppet ett tag till alltså. Så nu blir det ca två veckor utan bil.

Naturligtvis var det strul med tåget så vi var inte hemma fören 20.10. Var bara hemma och vände lite snabbt för jag har suttit still hela dagen så ville ut på en promenad innan sängen.



D hängde med mig på vändan. Alltid skönt med lite sällskap! Nu blir det en tidig säng, känner mig helt slut!
Imorgon ska jag försöka varva ner lite. Känns som om jag fortfarande är uppe i varv av alla måsten som är hela tiden. Men i morgon är det bara en cykeltur inplanerad och på kvällen måste vi handla lite. Men annars blir det lugnt. Ska bli skönt!

Sussa gott sen <3 Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar