Jag.

Jag.

onsdag 25 juni 2014

Ett rejält plus på vågen....

Hejsan!

Igår vart det fullt upp som vanligt =) På morgonen begav jag mig ut och invigde mina nya skor!
 


Jag gillar dem!!! Det var rätt studsiga, eller hur ska man förklara. Ska bli kul att testa dem senare i veckan igen! Idag ska jag ut och cykla är planen. Måste erkänna att jag är lite trött i kroppen idag så får se om det blir 2 mil idag. 

Jag har tjatat om den här salladen så många gånger förr men det är värt att säga det igen, den är så god och man behöver inte göra det krångligare än vad det behöver! Och inte dyr i points heller!



Chevreost sallad! Jag använde Kavli Chevreost på tub. Den är jätte god! Funkar minst lika bra med den tuben om man vill hålla nere pointsen =)

Middagen var inte sämre den heller, jobbade ju igår så åkte lite tidigare till jobbet och åt den precis innan jag skulle börja.


.
Jag är inte mycket för karre men denna var fin! Inte så mycket fett och det som fanns var enkel att skära bort =). 

Idag frågade de mig om jag kunde jobba idag och i morgon men tackade nej till de turerna, jobbar lördag och söndag igen. Idag skulle jag ju på möte med Kevin och imorgon ska jag och Kevin åka till Skövde en sväng så kände att det blev lite dumt. 
Jag får dock nästan alltid dåligt samvete när jag tackar nej till jobb..... Behöver ju pengarna egentligen och ja de behöver ju någon som jobbar.... Men nu har jag ju tackat nej så ingen ide att tänka mer på det.

Idag är det exakt en vecka tills jag och Bella sitter på flyget till New York!!!



Helt sjukt!! Tiden går allt bra fort! Det ska bli så jävla roligt!!! 

Vi var nere på stan idag och handlade lite inför resan. Jag köpte två linnen i stl M, satt klockrent!
Jag hittade också ett par byxor på rean!


Nedsatt till 100 kr från 399 kr och de var i stl 29/34! Nu var ju dessa i boyfriend modell men ändå. Riktigt kul! Dessa var höga i bak och lite lägre i fram precis som jag ville ha dem! Nöjd tjej här! =)

Nu sitter jag här i soffan och väntar på att lasagnen ska bli klar så att jag får äta. Är sjukt hungrig nu! 
Imorgon är det ju min fastande dag men jag kommer flytta den till helgen i och med att jag ska till skövde. Jag kommer inte heller väga mig på fredag, tror inte jag kommer väga mig förrän i slutet av Juli igen. Bara för att checka av så jag inte går upp för mycket. Jag kommer ju som sagt va inte bry mig om vad jag äter i NY, då ska vi äta allt som kommer våran väg! Hahaha! Men efter som jag inte heller kommer träna som jag gör nu lär det bli ett rejält plus på vågen men då får det väl bli det då. Fixar till det sen. 

Nä nu ska jag sluta babbla på! Ha en skön kväll! Puss



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar