Jag.

Jag.

tisdag 17 juni 2014

Blev vist en mil idag!

God kväll!
 
Idag fick det bli två promenader. Två styckna a 5 km. 
 


1  mil är ju inte illa! Rätt nöjd faktiskt och jobbigt e det ju inte längre heller. Kul att kroppen är van nu med lite längre sträckor. Tänkte på det när jag var ute och gick att det blir ju faktiskt en hel del mil varje vecka som man tar sig fram. Cyklar ca 4 mil i veckan. Springer ca 1 mil i veckan och går 1,5- 2,5 mil i veckan. Det blir rätt många mil om man lägger i hop det!
Känner på skorna igen att det är dags att köpa nya. Inte skorna i sig utan plych kanten i bak är ju totalt sönder. Så surt på ett så pass dyra skor =(
I alla fall, jag satt och titta på CDON ovh såg att det hade rea. Jag vill ju testa ett par NB skor och hittade dessa.


Jag sökte på dem och hittade en sida där de hade testat den och de rekommenderade dem starkt! Så jag tänkte att funkar det för en som tränar super mycket bord den väl även funka för mig! Priset var nedsatt från 1199 till 599 kr så det kändes helt okej! Och funkar det inte att springa i för mig så får jag väl ha dem när jag går. Men håll tummarna för mig!
Beställde en herr sko i stl 42, herr skorna brukar vara lite lite större än dam skor så tror dessa kommer bli bra. Tyckte det var ganska snygga också faktiskt! Jag gillar ju mycket färg! Om det känns bra får de nog åka med mig till NY också, där om någonstans kommer det behövas en bra sko! Kommer bli mycket promenerande där =)
TOK LÄNGTAR!!! I morgon är det bara två veckor kvar! =)
 
Nä gott folk! Nu ska jag strax gå och lägga mig. 
Man blir ju så sjukt uttråkad av att bara sitta här hemma hela dagarna, jag är nog en rastlös själ. Önska verkligen att man hade vännerna lite närmare OCH att de var lediga! 
Om bilen är klar i morgon blir det en tur till Skövde igen på torsdag, då ska kanske jag och C ta oss en tur till Hjo! Har inte varit där sedan förra året när jag och min andra C var där. Mysig sommar stad det där.

I morgon kanske det blir en tur in till stan, kanske. Ska springa också! Hade lite tankar om det där också men det tar vi imorgon!.

Sussa gott! Puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar