Jag.

Jag.

söndag 29 juni 2014

Vänja kroppen sakta men säkert.

Hejsan på er!

Hu har ni det i ruskvädret? Här är det bra. Har precis varit ute på en löptur. Skulle egentligen cykla idag men kände att tiden skenade iväg lite. Jag ska ju jobba sen kl 16 och cykelturen tar en timma så det fick bli en jogging tur istället. Såg verkligen fram emot det idag. Ville se hur det kändes nu när magen inte va kass. Och det kändes hur bra som helst!



Det känns som om 5 km är för lite nu så ska öka på men en km var annan vecka tänkte jag. Vänja kroppen sakta men säkert. Idag blev det rätt mycket löpning på asfalt och det kändes i knäna sista biten men det var ändå inte så farligt. Får se hur det utvecklar sig. Jag måste bara säga att jag ÄLSKAR de nya skorna! Sjukt sköna och bekväma och alldeles underbara att springa i! Rekommenderar dem starkt!



Sen tycker jag i alla fall att de är sjukt snygga också! Och priset ska vi inte tala om! 599 kr är ett fynd pris! Nästan så jag funderar på att köpa ett par till för att ha när dessa tar slut! =) 

Igår fick bli veckans fastande dag och det var så himla skönt! Det var precis vad jag behövde kan jag säga. Idag blir det lite halv fasta också. Har ätit min vanliga frukost och till lunch gjorde jag en liten urspårning med färskpotatis (som jag inte vägde) och matjefile och gräslök och gräddfil. Vet inte hur många points det blev i det där men jag ska bara ta mig en goodlife bar till middag på jobbet sen så tror dagen kommer bli rätt okej ändå. 

Imorgon blir det till att åka och handla så det finns mat hemma till alla när vi åker och jag ska även packa så det är klart. Fattar inte att det bara är 3 dagar kvar innan vi är i New York!

Nu mina vänner ska jag ta och fixa i ordning mig inför kvällens jobb. Antagligen blir det sista vändan på två veckor. Lite skönt det med. 

Ha en skön söndag! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar