Jag.

Jag.

måndag 16 juni 2014

Men vete fan om jag e så sugen på det egentligen.

Hej hej.

Sitter i soffan och gör ingenting. Riktigt skönt! Men jag är ändå rastlös. Ska försöka att varva ner och lära mig att inte göra någonting. Även om det faktiskt är lite lite tråkigt. Hahaha!

Inser idag att jag måste köpa nya byxor.



Det dumma är att jag gillar verkligen de här pösiga jeansen. Jag tycker det är svårt att hitta bra jeans. Jag vill ha ett par jeans som inte är så höga i fram i midjan utan den ska gå strax över troskanten men i bak vill jag ju ha dem högre så det går över min feta röv. Hur löser man det liksom?! Hahaha! Får väl ta mig till en JC butik någon gång. Men känns ju dumt att slänga ut massa pengar på jeans OM jag lyckas gå ner mer.

Fast just nu är jag inne i en mental svacka. Jag skulle helst vilja fika hela dagarna långa! Bara sitta och tjata och mysa över en latte och nått göttigt att äta. 

Är mer hungrig nu är jag varit tidigare. Kanske har att göra med att jag ökat på förbränningen mer nu när jag rör på mig mer? Eller jag vet inte. 
Jag kanske bara inte är gjord för att ha sommarlov =) 

Jag ska strax ut och cykla lite, men vete fan om jag e så sugen på det egentligen. Hahahaha! Fröken Anti här! 

Nu ska jag sluta muttra och gnälla. Ha en skön måndag! =)

2 kommentarer:

  1. G-star Lynn skinny är en sådan modell :-) låg midja fram och något högre bak för att passa kvinnliga former, skön stretch i dessutom. Kostar en slant, men väl investerade pengar :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset!! Ska helt klart kolla upp dem! =)
      Jätte tack igen! <3

      Radera