Jag.

Jag.

onsdag 11 juni 2014

Nu tar jag sommarlov!

Så då vart det klart! Nu har jag officiellt tagit sommarlov!!! Wiiihoooo! =)
Var inne i Trollhättan idag för att snabbt skriva två små frågor om smärta, tog 5 min. På grund av tågen fick jag ta 8.11 tåget dit, provet skulle skrivas 9.30! Jag var klar ca 9.35 och tåget hem, trodde jag; skulle gå 10.22 men nej då det gick 10.52. så det blev en jävla massa väntan på 5 min skrivning..... jaja nu är det i alla fall gjort och jag har lov till 1 september. Om nu det inte visar sig att det gick åt helvete på stora tentan för då ska den skrivas om i slutet av augusti. Får reda på detta i början av Juli. Men nu skiter vi i det, iaf för några veckor!

Har tyckt att jag varit så svullen ett par dagar, mätte mig i förrgår och hade gått upp 1,5 cm runt magen (!!!) så det var ju inte bara inbillning. Hade fått en fin liten finne på hakan när jag vaknade också.....och B hade precis fått sin mens idag så japp, då var det ju dags för mig med. Jag får alltid samtidigt som dem. Vist e det konstigt?! Så nu lär det väl inte vara så roligt att väga sig på fredag men ja ja, då vet jag ju i alla fall vad det handlar om!

Igår var jag ju på jobbet på kvällen, var en riktigt bra dag måste jag säga! Trivs så bra där! =) Innan var jag ju tvungen att mysa lite i det fina vädret så det fick bli en promenad med Thelly.



Det gick inte fort men det var skönt! Riktigt mysigt och precis lagom varmt! 

Idag är det dags för en löprunda, ska bara låta maten sjunka lite. Får se om det kommer börja regna också, rensa ur luften lite så man inte dör av värmeslag! Blir nog bara en 5 km runda idag. Känner mig lite lat och seg. 
 
Ikväll blir det pulled chicken och till efterrätt blir det jordgubbar!!! Svenska jordgubbar! De stod utanför ICA i Trollhättan och sålde svenska jordgubbar för 40 kr för 2 lådor. Tyckte jag var billigt! Ska bli så jävla gott! Köpte 4 lådor =D Hahahaha! Ska äta jordgubbar i morgon också hade jag tänkt men nu när jag skriver detta kommer jag på att det är ju för fan torsdag imorgon...fan....hm...måste kolla upp kcal per 100 gram på jordgubbar. Kanske är värt att ta några ändå OM det nu finns några kvar det vill säga! ;-)
 
Ha nu en bra onsdag! Det ska jag försöka ha! Pöss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar