Jag.

Jag.

måndag 9 juni 2014

Äh! Vi tar en promenad också!

Vart ju underbart väder idag igen! Man får njuta medans man kan helt enkelt!



Tog mig en cykeltur på förmiddagen och nu ikväll följde Bella med mig på en promenad. Riktigt mysigt! Vi gick och prata om framtiden och om sommaren. Vi har lite drömmar, får se om det blir av.



Lunchen blev åter igen en favorit i repris! Kan inte få nog av detta!!! =) Dagens lunch hamnade på 9 pp med kebabsåsen som var på. MUMS! Till middag tog vi rester från gårdagens grill middag. Funkade det med!

Jag hade tänk fixa en pulled chicken i morgon men de ringde från jobbet och ville ha in mig så jag jobbar 16-21.15. Så det får bli något så avancerat som spagetti och köttfärssås istället. Inte äckligt någonstans men kanske inte riktigt i samma klass som kycklingen hade varit.Får bli på onsdag istället. Den som väntar på något gott. 

Imorgon får det bli en riktigt lång promenad. Skulle ju bli ännu varmare i morgon tydligen! Gött! 

I helgen blir det en tur till Vreten, pappa ska hjälpa mig rädda Bettan (min bil). Vi får se hur det går! Tur jag har en svärson som gärna hjälper till också <3 Bara hoppas på det bästa! 
Ska även träffa en vän som jag inte sett på evigheter, en saknad en. Ska bli riktigt roligt! Längtar!!

Ha nu en skön kväll! Här blir det nog en tidig säng, blev inte mycket sömn i natt.....
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar