Jag.

Jag.

söndag 22 juni 2014

Ja vist är man konstig!

Sakta men säkert börjar det sjunka in.
Igår fick jag så mycket komplimanger och beröm av både arbetskamrater och andra om min viktnedgång och mitt utseende över lag. Jag börjar lära mig att ta åt mig och jag jobbar på att bara säga tack utan att komma med någon sorts "ursäkt". Ni vet man säger tack men sedan kommer man med något annat som kan förklara det hela. Ja vist är man konstig!
Jag vet inte men det är väl kanske ganska svenskt att man inte får vara stolt över sig själv, men jag är nog ganska stolt över mig själv. Jag menar jag har ju faktiskt gjort hela jobbet själv! Inga genvägar bara hårt slit och ätit rätt mat.

Men jag känner mig fortfarande som en splittrad person.


Jag har kanske inte bilden av mig själv som så stor som jag var innan men jag vete fan om bilden stämmer i mitt huvud över hur jag faktiskt ser ut. Men det kanske kommer.

Idag är det dags för jobb igen. Gårdagen gick bra som vanligt. Trivs som sagt va bra där borta! 
Innan jobbet ska jag ut och springa. Igår gick jag hem från jobbet, trodde det skulle vara jobbigare än det var efter 5 timmar på fötterna men det gick ju kalas. Jag lyssnar på en ljudbok. Kaffe med rån.



Rätt underhållande faktiskt! Helge är en riktigt bra uppläsare också! Är väl halvvägs igenom boken nu. Först var det tänkt att jag skulle ha den på flyget men jag tjuvstartade! Har lite andra böcker som jag kan lyssna på sen också. Tänkte att det kanske var skönare att lyssna på en bok än att läsa. Ska nog ta med mig min lilla dator också så kan man se någon film eller serie också. Nu är det bara 10 dagar kvar!!!! Woop Woop!!!
 
Nä mina vänner. Nu är det väl dags att ta tag i dagen! Puss och Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar