Jag.

Jag.

fredag 13 juni 2014

Så mycket gottigt, så lite tid!

Ja här sitter jag i soffan och äter massa godis och tänkte berätta för er hur det hade gått denna veckan. Vist passar det bra ihop?! ^^


Så blev det! Minus 0,6 kg. Så himla nöjd! Nu står vågen på 86 kg och jag har bara 1 kg kvar tills jag är i mål! I alla fall mitt första mål. Kommer som sagt va sikta på under 80 kg. Men det har jag inte bråttom till utan det får ta den tid det tar. Kommer fortsätta med det jag gör nu. Ha en dag i veckan om jag får äta vad jag vill på och motionera varje dag med ett undantag i veckan där jag inte behöver gå en promenad om jag inte vill. 

Från nästa vecka ska jag även sätta in lite styrketräning, får vi se om det gör någon skillnad. Jag måste i alla fall träna upp min rygg för den är verkligen så svag! 

Idag är det ju som sagt var fredag och min unnar dag. Jag var nere på stan och mötte upp J för att tjöta lite och äta lite frukost. Mums va det! På vägen hem var jag bara tvungen att springa in på Starbucks! Passade på att testa deras nya frappe.



Mocka coconut frappe. Herre jävlar vad god den var!!! Himmelrike! Jag hade i ärlighetens namn tröttnat lite på deras caramel frappe men denna oj oj oj! Får allt bli någon mer under sommaren! =)

Hittade även en ny Dajm smak på Netto. Dajm med mint! Den var också god. 

Ikväll ska jag och D lyxa till det med panerad spättafilé med romsås och färskpotatis och lite citron! Det var inte igår! Tänkte jag passar på med lite fisk när ungarna inte är hemma. Ja K e ju hemma som vanligt men han ska ha pizza, det är ju faktiskt fredag =) 
 
Kvällen blir lugn och kommer spenderas i soffan med min godisskål och även lite chips till det. (kom på nu att jag glömt att köpa samarin....skit också!) Jag är redan svin trött. Kunde förböveln inte somna i går. Sista gången jag kollade på klockan var den 02.45. Så somnade väl någon gång efter 3 och vaknade igen när D skulle upp någon gång runt 7. Så det blev inte många timmars sömn. Får hoppas jag kan sova i natt för i morgon är det ju dags att jobba igen. Och på söndag ska jag ju åka till Vreten för att få hjälp med bilen. Full rulle som alltid =)

Hoppas ni alla får en skön fredagskväll! Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar