Jag.

Jag.

fredag 27 juni 2014

Jobbigt när huvudet inte hänger med....

Hejsan!!

Gårdagen spenderades på tåget till och från Skövde. Väl där lämnade jag av Kevin hos Jonathan. Det var nog ca ett halvår sedan de sågs. Alltid lika roligt när vi får till en träff. Förhoppningsvis kommer Jonathan hit en sväng i sommar också.

Jag där emot åkte vidare med Carro till Hjo och spenderade dagen där.



Vi hade sådan tur med vädret! Det var strålande sol och inte det minsta blåsigt! Men i Skövde hade det tydligen regnat och åskat! Det började komma till Hjo nästan i samma stund som vi skulle åka hem. I bland ska man ha tur som sagt va! =)
Det var mysigt att få spendera dagen bara slappandes och pratandes. Sen fick jag ju en liten dos av bäbis också =) Carro lilla Hampus är så söt! En riktig gosunge! =)
 
 

Det blev både glass i Hjo och fika på tåget plus en del annat igår, så långt ifrån fasta som man bara kan komma alltså! Hahaha! Idag är det ju fredag och min vanliga "fusk-dag" Och den får vara kvar den med. Men i morgon ska jag fasta. Jag jobbar i morgon 13.45-21.15 så kommer bli bra. Den där bilden med Hampus och jag. Det är inte riktigt den storleken jag har i huvudet på mig själv! Jag ser ju normal stor ut! Eller? Gör jag det? Jobbigt när huvudet inte hinner med.....

Planen för dagen är ju att springa, just nu vräker regnet ner. Men det blir nog bara skönt, gillar ju som sagt var inte när det blir för varmt. Måste bara få tummen ur och göra det....

Jag är nog för övrigt världens lataste människa! Ni vet min stora plan om att styrketräna i sommar, lånat skivstång och allt....tror ni jag börjat med det? NÄ!! Så jävla lat är jag! Får hoppas jag kommer igång efter New York resan. Hahaha! Hoppas kan man ju alltid! Just nu hoppas jag bara att jag kommer upp ur soffan för att springa. Igår blev det ingen motion alls så jag har förbrukat min motions fria dag för denna veckan. Jag har ju i och för sig inte tagit ut den dagen på väldigt länge. Så den har jag ingen ångest för men idag måste jag ut.

Hoppas ni alla får en underbar kväll och helg! Puss på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar