Jag.

Jag.

lördag 21 juni 2014

Glömde berätta att jag gick i mål igår!!!

God morgon!

Igår var det ju midsommarafton så tog mig en paus från skrivandet, eller paus jag han helt enkelt inte! =)

I och med det så har jag ju inte berättat vad gårdagens resultat blev!!!!



Tjohoo! Och vet ni vad?! Nu väger jag 85,4 kg!! Jag är alltså i MÅL!!! Helt sjukt! Målet var ju 85 kg och det är det jag väger! Jätte glad! Jag kommer ju fortsätta med det jag gör så förhoppningsvis går jag ju ner mer. Nästa mål ska vara 79 kg tror jag! Så får vi se sen. 

Men nu kanske jag inte kommer köra riktigt lika hårt som jag gjort innan, alltså inte över juli månad i alla fall. Då blir det ju lite mer utflykter och mys med familjen. Men motionen kommer jag inte rucka på, den ska finnas med där hela tiden. Sen kommer jag ju givetvis inte sväva ut helt heller utan ska försöka hitta ett lagom.

Igår var ju som sagt va midsommar och då blev det så klart allt och lite till. Mat, chips, godis, tårta och gottigt att dricka. Precis som det ska vara alltså =)

Men nu på morgonen var det back on track igen.



Vi glömde faktiskt av jordgubbarna igår så det fick bli en stor skål med jordgubbar och mjölk till frukost, lär bli några fler skålar under dagen! =) MUMS!

Sen kl 16.30 till 21.30 är det dags för jobb. Jobbar samma tider i morgon. Gött att få lite extra pengar!

Hoppas ni alla mår bra idag och att huvudet inte är allt för tungt! Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar