Jag.

Jag.

onsdag 28 maj 2014

Behöver sommarlov!!!!

God kväll

Summeringen på gårdagen blev ju riktigt bra!



Tror jag slog mitt eget rekord i brända kcal. Kan dock bero på att jag aldrig får med den förbrukningen när jag cyklar. (fortfarande sur över detta...)

Ska strax bege mig ut och gå. Tänkte jag skulle cyklat idag och gått i morgon men kände skit sak samma, jag cyklar i morgon istället även om jag fastar. Får la se hur det går. 

Dagens middag blev ris och en röd curry gryta. Det blev inte så mycket mat för 10 pp så jag lär väl vara hungrig i kväll....tur att jag har 5 pp kvar så jag kan ta två rostade mackor sen. Eller om jag tar en macka med ett ägg på. 

Flexpoolen messa förut och fråga om jag kunde jobba i helgen, har egentligen ingen ork till det just nu men tackade iaf ja, lördag blev 13.45-21.15 och på söndag kör jag 16-21. Blir ju bra pengar. Men blev lite ledsen när D kom hem och sa att han antagligen kunde få Kent biljetter tills på söndag....de börjar spela kl 21....jag som drömt om att se dem hur jävla länge som helst.....men nej då, inte fan ska man få vara glad....bitter? Jo lite....och även lite ledsen.....

Nog om det, jag tänkte ta en långpromenad på söndag innan jobbet så om det är någon som är sugen på en långpromenad i Bohus på söndag förmiddag får ni gärna hojta till! På lördags förmiddag får det bli en 5 km löprunda för de är det som går fortast, måste hinna plugga nån timma också. Helvete vad tiden går fort! Bara en vecka kvar till tentan och jag är skit nervös! Det kan verkligen gå vilket håll som helst. 
Hade i alla fall min absolut sista föreläsning idag för denna terminen. Så skönt! Behöver sommarlov!!!!
 
 Får väl ta och slänga på mig nått varmt nu då och be ge mig ut, annars finns risken att jag blir sittandes kvar i soffan och det går absolut inte för sig! 

Hoppas ni haft en skön kväll! Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar